Osnovne informacijemdi-information-variantIzvođači nastavemdi-account-groupNastavni plan i programmdi-clipboard-text-outlineModel praćenjamdi-human-male-boardIspitni rokovimdi-clipboard-check-outlineRasporedmdi-calendar-clockKonzultacijemdi-account-voice
. HRVATSKI JEZIK: Saturirano i nesaturirano tlo - teoretski aspekti. Odnos naprezanja i deformacija tla. Naprezanja i deformacije u laboratorijskim pokusima. Tečenje u tlu i vremenski ovisni fenomeni deformacije. Konsolidacija i primjena Terzaghijeve teorije konsolidacije. Posmična čvrstoća saturiranog i nesaturiranog tla. Propusnost tla i eksperimentalna određivanja. Numeričko modeliranje nesaturiranog tla. Analiza i interpretacija rezultata laboratorijskih i numeričkih analiza.
ENGLISH LANGUAGE: Saturated and unsaturated soil – theoretical aspects. Relationship between soil stress and deformation. Stresses and deformations in laboratory tests. Soil seepage and time-dependent deformation phenomena. Consolidation and application of Terzaghi’s theory of consolidation. Shear strength of saturated and unsaturated soils. Soil permeability and experimental determinations. Numerical modeling of unsaturated soils. Analysis and interpretation of results from laboratory and numerical studies.
Sadržaj seminara/vježbi
Ishodi učenja kolegija
Ishodi učenja programa
kreiraju, analiziraju, vrednuju i prezentiraju nova teorijska znanja u područja znanstvenog istraživanja,
planiraju i organiziraju znanstveno istraživanje,
samostalno, istraživački i interdisciplinarno pristupaju problemima,
prikupljaju informacije o području istraživanja na temelju kritičkog čitanja i analize literature,
formuliraju metodologiju za provođenje znanstvenog istraživanja,
postavljaju znanstvenu hipotezu,
utvrđuju i po potrebi kreiraju najpogodnije metode za prikupljanje relevantnih podataka,
izabiru za primjenu i po potrebi konstruiraju instrumente za prikupljanje podataka,
izrađuju programe za prikupljanje podataka,
prikupljaju podatke,
vrednuju i izabiru najpovoljnije metode za obradu prikupljenih podataka,
kvalitativno i kvantitativno valoriziraju prikupljene podatke,
kritički prosuđuju rezultate obrade podataka,
donose pravilne sistematizacije i generalizacije,
potvrđuju ili odbacuju znanstvenu hipotezu,
donose zaključke,
kritički prosuđuju rezultate istraživanja,
donose preporuke za daljnja istraživanja,
prezentiraju pisano i usmeno rezultate istraživanja,
unutar načela znanstvene etike preuzimaju odgovornost za rezultate svojeg istraživanja,
kreativno i na istraživanju utemeljeno rješavaju složene društvene i gospodarske probleme,
kritički ocjenjuju rad drugih.
Osnovna literatura
Dopunska literatura
Slični kolegiji
U kalendaru ispod se nalaze konzultacije predmetnih nastavnika, no za detalje o konzultacijama možete provjeriti na profilu pojedinog predmetnog nastavnika.