Osnovne informacijemdi-information-variantIzvođači nastavemdi-account-groupNastavni plan i programmdi-clipboard-text-outlineModel praćenjamdi-human-male-boardIspitni rokovimdi-clipboard-check-outlineRasporedmdi-calendar-clockKonzultacijemdi-account-voice
2. Graditeljstvo kao samostalni proces, konstruktivni elementi,
povijesna uvjetovanost oblika
3. Graditeljstvo Mezopotamije i Egipta
4. Graditeljstvo Egeje i Grčke
5. Graditeljstvo Rima
6. Graditeljstvo Antike u Hrvatskoj
7. 1. kolokvij
8. Graditeljstvo kasne antike i ranog kršćanstva
9. Graditeljstvo Srednjeg vijeka: predromanika, romanika i gotika
10. Novi vijek I - humanizam i renesansa
11. Novi vijek I - barok i klasicizam
12. Novi vijek II. - Temelji nove arhitekture
13. Sadašnjost, strujanja i tendencije
14. 2. kolokvij
15. Popravni kolokvij
Sadržaj seminara/vježbi
Ishodi učenja kolegija
pratiti stručnu literaturu te primjenjivati stečena znanja u daljnjem usavršavanju,
koristiti stečena znanja u inženjerskim analizama i metodologiji rada,
razlikovati pretpostavke, argumente i rješenja u inženjerskom radu,
oblikovati i kreativno primijeniti stečena znanja u praksi,
prezentirati stručne teme.
Ishodi učenja programa
prepoznati i opisati inženjerske probleme,
prepoznati interakciju između projektiranja, građenja, marketinga, zahtjeva korisnika i uklanjanja građevine,
razumjeti utjecaje građevinarstva na društvo i okolinu,
primjenjivati znanja iz matematike, znanosti i tehnologije u građevinarstvu,
pripremati i provoditi eksperimente te analizirati i interpretirati rezultate,
koristiti se uobičajenim računarskim alatima za provedbu proračuna i simulacija,
projektirati konstrukcije na osnovnoj razini,
dimenzionirati manje građevinske konstrukcije na statička opterećenja,
kritički ocjenjivati argumente, pretpostavke, koncepte i podatke pri donošenju odluka te rješavati inženjerske probleme na kreativan način,
sudjelovati kao suradnik u planiranju, projektiranju, izvođenju, nadziranju i održavanju većih građevinskih zahvata,
voditi manje građevinske zahvate,
razmjenjivati informacije, ideje, probleme i rješenja sa stručnim i laičkim osobama,
surađivati u stručnim skupinama i prilagođavati se zahtjevima radne okoline,
koristiti se uobičajenim računarskim alatima za izradu dokumenata, prezentacija i internet-stranica,
primijeniti stečena znanja i navike u daljnjem stručnom i akademskom obrazovanju,
prilagođavati se promjenama u tehnologiji i metodama rada u sklopu cjeloživotnog obrazovanja,
pokazati moralni i etički stav u rješavanju inženjerskih problema.
Osnovna literatura
1. Muller W., Vogel G.: „Atlas arhitekture 1 & 2“, Golden marketnig, 1999.
2. Janson H. W., POVIJEST UMJETNOSTI, Stanek d.o.o., 2004.
3. dr.sc. S. Bašić, dr.sc. N. Vezilić, M. Sladoljev – interna skripta i separati predavanja /e-learning
4. Addis B., "Building: 3000 Years of Design Engineering and Construction", Phaidon, 2007.
Dopunska literatura
Slični kolegiji
U kalendaru ispod se nalaze konzultacije predmetnih nastavnika, no za detalje o konzultacijama možete provjeriti na profilu pojedinog predmetnog nastavnika.